טקסט הודעת פורום
| 11/13/2007 7:27:00 PM |
|
נושא: קניתי לפני חודש תאריך: 11/13/2007 7:27:00 PM
מחבר/ת: ערן עוזיאלי
כל מה שתשיג במחיר הזה ביד שניה יעלה לאין ערוך על מה שתקנה חדש בחנות. אפילו המוכרים בחנויות אמרו את זה (ויש להם אינטרס למכור חדשות, כמובן).
|
חזרה לפורום |
|
|