הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/14/2007 12:06:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  stumpee rider עם תוכן  שאלה על בולם מניטו מינט 4
נושא: שאלה על בולם מניטו מינט 4 תאריך: 11/14/2007 12:06:00 AM
מחבר/ת: stumpee rider

שלום לכולם! קניתי לא מזמן מניטו מינט 4. למישהו יש ניסיון עם בולם כזה לאחר שהורידו/ביטלו את הSPV? לפי מה שאני יודע הוא אמור לעבוד חלק יותר ולהגיב ביותר "חיות". מה ההתנסות שלכם איתו?
תודה!



חזרה לפורום