טקסט הודעת פורום
| 11/14/2007 12:06:00 AM |
|
נושא: שאלה על בולם מניטו מינט 4 תאריך: 11/14/2007 12:06:00 AM
מחבר/ת: stumpee rider
שלום לכולם! קניתי לא מזמן מניטו מינט 4. למישהו יש ניסיון עם בולם כזה לאחר שהורידו/ביטלו את הSPV? לפי מה שאני יודע הוא אמור לעבוד חלק יותר ולהגיב ביותר "חיות". מה ההתנסות שלכם איתו? תודה!
|
חזרה לפורום |
|
|