הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/14/2007 7:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שירן עם תוכן  לגבי קבוצת רכיבה
נושא: לגבי קבוצת רכיבה תאריך: 11/14/2007 7:34:00 PM
מחבר/ת: שירן

היי מארק

אני גם רוכבת שטח. קוראים לי שירן ואני בת 28.
אני גם בכושר, לא יותר מדי אבל ככה קצת, אני לא עוצרת אחרי כל עלייה, גרה בת"א ורוכבת בעיקר בירקון ופארק דרום - לאורך נחל איילון. הייתה לי קבוצת רכיבה אבל אחד האנשים בחו"ל ושני עסוק בלימודים. אז כך שאני רוכבת לבד. אוכל לרכב מחר או שבוע הבא באחד הימים. אשמח אם תיצור איתי קשר. תודה. שירן.


חזרה לפורום