הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/15/2007 6:46:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יצחק זהר עם תוכן  למה מוזר
נושא: למה מוזר תאריך: 11/15/2007 6:46:00 AM
מחבר/ת: יצחק זהר

מור ענה לך לגבי ה-hr לגבי שדרוג אני חושב שענית בעצמך כתבת שהן מעולות מה צריך יותר רק לידיעה כללית שדרוג זה בור בלי תחתית וסינגלים זה ענין של טכניקה ולא כל כך האופניים


חזרה לפורום