טקסט הודעת פורום
| 11/15/2007 6:46:00 AM |
|
נושא: למה מוזר תאריך: 11/15/2007 6:46:00 AM
מחבר/ת: יצחק זהר
מור ענה לך לגבי ה-hr לגבי שדרוג אני חושב שענית בעצמך כתבת שהן מעולות מה צריך יותר רק לידיעה כללית שדרוג זה בור בלי תחתית וסינגלים זה ענין של טכניקה ולא כל כך האופניים
|
חזרה לפורום |
|
|