טקסט הודעת פורום
| 11/15/2007 8:27:00 AM |
|
נושא: ככל שידוע לי זה לא אותו סוג בכלל תאריך: 11/15/2007 8:27:00 AM
מחבר/ת: שחר ח.
הטרק אופני כניסה ז"ק XC המרין אופני כניסה ש"מ AM תחליט קודם איזה סגנון רכיכה אתה מחפש. ומה הרקע שלך (מתחיל, משדרג וכו´). אם תתן עוד פרטים נוכל לעזור יותר.
|
חזרה לפורום |
|
|