טקסט הודעת פורום
| 11/15/2007 3:30:00 PM |
|
נושא: אבל... אבל אם זה בהסכמה? תאריך: 11/15/2007 3:30:00 PM
מחבר/ת: אבישי P
http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2007/11/14/nbikesex114.xml האם המרחק בין רבים וטובים מאיתנו לבין הזינזאנה אינו אלא עניין של ניירת? :eek: שבת שלום! אבישי
|
חזרה לפורום |
|
|