טקסט הודעת פורום
| 11/15/2007 6:06:00 PM |
|
נושא: תשובה תאריך: 11/15/2007 6:06:00 PM
מחבר/ת: ליאור מזרחי
ראיתי גם צמיגי maxxis וחשבתי גם על דגם ה Ignitor אבל המליצו לי על Kenda. האם זה בעייתי שהצמיג הקדמי והאחורי לא באותו גודל? תודה על התשובה ואשמח לשמוע עוד תשובות ואפשרויות נוספות.
תודה, ליאור.
|
חזרה לפורום |
|
|