הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/15/2007 6:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור מזרחי עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 11/15/2007 6:06:00 PM
מחבר/ת: ליאור מזרחי


ראיתי גם צמיגי maxxis וחשבתי גם על דגם ה Ignitor אבל המליצו לי על Kenda. האם זה בעייתי שהצמיג הקדמי והאחורי לא באותו גודל?
תודה על התשובה ואשמח לשמוע עוד תשובות ואפשרויות נוספות.

תודה, ליאור.


חזרה לפורום