נושא: תודה איתן תאריך: 11/15/2007 9:59:00 PM
מחבר/ת: ליאור מזרחי
אני רוכב על ז"ק. וכמו שאמרת, בחרתי Kenda Nevegal 26 X 2.1 מכיוון שהוא עם אחיזה טובה יותר ואת kenda Blue Groove 2.0 כי הוא יותר מהיר וקליל. האם לדעתכם זו בחירה טובה? ועוד שאלה חשובה: האם באופני ז"ק חשוב שהגלגלים יהיו באותה מידה או שזה לא משמעותי?
תודה, ליאור.
|