הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/15/2007 10:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר ח. עם תוכן  אוקיי
נושא: אוקיי תאריך: 11/15/2007 10:19:00 PM
מחבר/ת: שחר ח.

ז"ק = זנב קשיח ללא שיכוך אחורי בד"כ עם בולם במזלג בלבד
XC - סגנון רכיבה סולידי קרוס קאנטרי, נראה שזה סגנון הרכיבה שלך
AM - All Mountain רכיבה אגרסיבית יותר הכוללת ירידות ועליות טכניות. קפיצות קלות בהרים.
ש"מ - שכוך מלא. הכוונה לאופנים בעלי בולם אחורי בנוסף.
אם אתה רוכב עדין, שבילים סלולים, לא עושה יותר מדי קפיצות (לפחות לא יותר מגובה של 30-40 ס"מ באופן קבוע), אתה זקוק לאופני XC בלבד.
אופני XC יכולים להיות ז"ק או ש"מ.
באופניים שציינת רק הטרק הן XC השניות מתאימות ל-AM.




חזרה לפורום