טקסט הודעת פורום
11/16/2007 6:44:00 AM
יריב נדיר
מנשא טוב למסחרית קטנה
נושא:
מנשא טוב למסחרית קטנה
תאריך:
11/16/2007 6:44:00 AM
מחבר/ת:
יריב נדיר
אני משתמש במינשא הנ"ל על פיאט דובלו ,האופנים לא זזות
http://www.pedalim.com/sg_product~939031~15~57.htm
חזרה לפורום