הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/16/2007 11:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר גוזלן עם תוכן  |בקשה| אימון
נושא: |בקשה| אימון תאריך: 11/16/2007 11:35:00 PM
מחבר/ת: שחר גוזלן

אוקי בדיוק עכשיו חזרתי מנסיעה של בערך 35 קילומטר...
אני מתחיל ולכן חשבתי לעשות את זה לאט אבל ממש לא הרגשתי כלום!!!!!
אז.. אני רוצה אולי שמישהו יגיד לי איך להתאמן ברמה טובה יותר כדי להיכנס לשטח יותר טוב, אני ורוצה לעשות את המסלול ´יוקנעם - מוחרקה - וואדי רקפת´ ורשום טיפוס קשה אז אני רוצה לדעת איך להתאמן לזה.. הנסיעה שעשיתי היום הייתה ממש ממשעממת!!!! ואני רוצה לטבל את הענינים כי אם לא אני אעזוב את התחום ואני לא רוצה לעשות את זה

הבקשה שלי היא לאנשים מהאזור, אולי מישהו מכיר מסלול שאני יכול לעשות כדי לתרגל רכיבה בשטח?


חזרה לפורום