הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/17/2007 8:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אילן קרפל עם תוכן  ייבוא חלקים מארה"ב
נושא: ייבוא חלקים מארה"ב תאריך: 11/17/2007 8:13:00 PM
מחבר/ת: אילן קרפל

האם למישהו יש ניסיון עם ייבוא אישי של חלקי אופניים/שלדות מארה"ב?
אני רוצה לקנות מ-EBAY אך מפחד מהמכס.
בדקתי באתר המכס וראיתי שהמיסוי על אופניים הוא 15.5 אחוז (מע"מ).

תודה.




חזרה לפורום