טקסט הודעת פורום
| 11/17/2007 8:13:00 PM |
|
נושא: ייבוא חלקים מארה"ב תאריך: 11/17/2007 8:13:00 PM
מחבר/ת: אילן קרפל
האם למישהו יש ניסיון עם ייבוא אישי של חלקי אופניים/שלדות מארה"ב? אני רוצה לקנות מ-EBAY אך מפחד מהמכס. בדקתי באתר המכס וראיתי שהמיסוי על אופניים הוא 15.5 אחוז (מע"מ).
תודה.
|
חזרה לפורום |
|
|