הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/17/2007 8:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלדד י עם תוכן  דרך להתחכם
נושא: דרך להתחכם תאריך: 11/17/2007 8:38:00 PM
מחבר/ת: אלדד י

הבעיה עם קניה מחו"ל היא שהמוצרים מגיעים בקרטונים כאשר יש חשבונית/קבלה המפרטת את תוכלת הקרטון ומחירה, כך במכס יודעים מתי וכמה לדפוק אותך.
הדרך הכי קלה להתגבר על המכשול היא לשלוח את החבילה לקרוב משפחה או מכר באותה הארץ(בהנחה שיש כזה), ולהנחות אותו לארוז מחדש את המוצרים בקרטונים שחברות המשלוח מספקות ולשלוח לארץ. ההבדל בדמי המשלוח הוא מזערי, אולי תקבל את המוצרים שבוע מאוחר יותר אבל תחסוך הרבה כסף בסוף.


חזרה לפורום