הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/17/2007 11:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל הרשטיק עם תוכן  תודה למשתתפי "רוכבים ובונים" ביער חרובית !
נושא: תודה למשתתפי "רוכבים ובונים" ביער חרובית !  תאריך: 11/17/2007 11:39:00 PM
מחבר/ת: אייל הרשטיק

היה מהנה,היה מספק (הספקנו את 2 הקטעים ששמנו כיעד) והיתה המשכיות לפעילויות הקודמות ביער. מחר בערב ,ככל הנראה, תופיע גם הכתבה בערוץ ה-1 על בניית שבילי האופניים בחרובית. תודה לכל אחד ואחד מאלו שהגיעו!

מאיתנו:
צוות רוכבים ובונים של איגוד האופניים ,קק"ל , מועדון AllRide ואריאל




חזרה לפורום