הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/18/2007 5:55:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר יערי עם תוכן  תאורת לילה
נושא: תאורת לילה תאריך: 11/18/2007 5:55:00 AM
מחבר/ת: ניר יערי

החלטתי להתחיל לרכב בשעות החושך מאחר ואני עובד עד מאוחר וחוזר לחושך.
זקוק לעזרה שלכם בקנית תאורה חזקה לרכיבות , משהו בסביבות 600 שח +-
אשמח להמלצות.



חזרה לפורום