טקסט הודעת פורום
| 11/18/2007 5:55:00 AM |
|
נושא: תאורת לילה תאריך: 11/18/2007 5:55:00 AM
מחבר/ת: ניר יערי
החלטתי להתחיל לרכב בשעות החושך מאחר ואני עובד עד מאוחר וחוזר לחושך. זקוק לעזרה שלכם בקנית תאורה חזקה לרכיבות , משהו בסביבות 600 שח +- אשמח להמלצות.
|
חזרה לפורום |
|
|