טקסט הודעת פורום
11/18/2007 10:06:00 AM
אסף
אבד גלגל אחורי באזור בן שמן 13.11
נושא:
אבד גלגל אחורי באזור בן שמן 13.11
תאריך:
11/18/2007 10:06:00 AM
מחבר/ת:
אסף
אבד גלגל אחורי בדרך מהחנייה במצפה מודיעין ליציאת נחשונים בכביש 6.
פרס ינתן למוצא הישר.
תודה, אסף :-)
חזרה לפורום