הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/18/2007 12:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמרם ועקנין עם תוכן  ברקס היראולי שימנו דאור 535
נושא: ברקס היראולי שימנו דאור 535 תאריך: 11/18/2007 12:00:00 PM
מחבר/ת: עמרם ועקנין

שלום
האם ידוע לכם מה גודל הרוטור המקסימלי לברקס זה?

יש לי 160 ואני רוצה יותר גדול לפחות בגלגל הקידמי.


תודה רבה לכל העונים.

יום טוב. ;)


חזרה לפורום