טקסט הודעת פורום
| 11/18/2007 12:00:00 PM |
|
נושא: ברקס היראולי שימנו דאור 535 תאריך: 11/18/2007 12:00:00 PM
מחבר/ת: עמרם ועקנין
שלום האם ידוע לכם מה גודל הרוטור המקסימלי לברקס זה?
יש לי 160 ואני רוצה יותר גדול לפחות בגלגל הקידמי.
תודה רבה לכל העונים.
יום טוב. ;)
|
חזרה לפורום |
|
|