נושא: דופק מנוחה תאריך: 11/18/2007 5:41:00 PM
מחבר/ת: אסף כהן
קראתי במקורות שונים כי עלי למדוד דופק מנוחה מיד לאחר היקיצה כאשר אני עדיין שוכב במיטה, אלא שגיליתי כי במהלך היום ובעיקר בשעות הערב לאחר ישיבה של מס´ דקות הדופק שלי נמוך יותר מאשר הדופק בבוקר לעיתים ב- 8 פעימות לדקה, (הדופק בבוקר עומד בדרך כלל על 56 ובשעות הערב יכול לרדת ל-48). האם עלי להתייחס למדידה הנמוכה יותר כדופק המנוחה שלי?
|