הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/18/2007 8:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר יערי עם תוכן  שבלים
נושא: שבלים תאריך: 11/18/2007 8:30:00 PM
מחבר/ת: ניר יערי

אני מתכוון להתחיל לרכב בחורשים בשבילים הלבנים בלבד, קצת עליות קצת ירידות , רכיבה לצורך שמרה על הכושר, ואם אני יראה שאני מסוגל להיכנס לסינגלים בעתיד אני יתחיל בסינגלים.

אני בכלל לא מפחד, זה מביא לי יותר מרץ לעשות משהו חדש ולא ידוע מה הולך לקרות.


חזרה לפורום