נושא: אני ממזמן לא מתייחס כל כך לדופק בוקר תאריך: 11/18/2007 10:30:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--
אלא אם כן אתה בתקופות אימון קשות במיוחד. דופק בוקר, יהווה מדד נוסף לעייפות. המשמעות לדופק הבוקר - מדד לפני האימון, לאחר התאוששות של שינה משך כל הלילה. הרגשה אישית של חיוניות, או עייפות חשובה הרבה יותר. נסה שוב מספר פעמים, רק בשביל הניסוי ותנסה להרגע יותר לפני שאתה מודד את הדופק, אולי תגיע לערכים דומים בסופו של דבר. נסה שוב ןספר לנו.
|