טקסט הודעת פורום
| 11/19/2007 10:39:00 AM |
|
נושא: תראה אני מאוד אשמח אם מישהו ירצה להצטרף תאריך: 11/19/2007 10:39:00 AM
מחבר/ת: ניר יערי
אבל אם אף אחד לא יכול אני לא ישב סתם בבית.
כל מי שרוצה להצטרף אלי לרכיבות לילה מוזמן לשלוח לי מסר בפרטי ואני יחזור אליו בשמחה.
|
חזרה לפורום |
|
|