נושא: דעתי האישית תאריך: 11/20/2007 12:11:00 AM
מחבר/ת: אורי ליבוביץ
היא שהדברים האלה הם בעיקרון מוצרים לא טובים. אני כבר הרבה שנים עושה טיולים (רגליים) של הרבה מאוד קילומטרים של ציוד על הגב ואיכשהו תמיד זה היה עושה לי בעיות כמו נזילות, ולפעמים השניים עושות חורים שגורמים לטיפטופים שאפשר להשתגע כמה הם מעצבנים :mad: גם יש מצבים שחייבים לתקוע את הצינור בלמלעלה של התיק (חוק הכלים השלובים). היתרון של זה הוא שהמים נשארים בטמפרטורה יחסית קרה ושזה פותר את בעיית הבקבוקים. כשהתחלתי להיכנס לתחום האופניים כבר לא השתמשתי בשלוקרים כאלה ואחרים ולכן אני לא יודע איך הם יעבדו בתחום הזה אבל אני מניח שבסופו של דבר האפקט יהיה דומה. אני השתמשתי בהרבה סוגים של שלוקרים ואחרי שראיתי כמה בלאגן זה עושה לי החלטתי שעדיף לטייל בלעדיהם.
מקווה שעזרתי :suss:
|