טקסט הודעת פורום
| 11/20/2007 8:26:00 PM |
|
נושא: בעד תאריך: 11/20/2007 8:26:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור
כבעלים לשעבר של HARO SHIFT R5 נהנתי מאוד מהאופניים. היתרון שלהם הוא פשטות הציר האחורי,שיחסוך בטיפולים העתיד. יעילות הדיווש נהדרת.הם מסיביות .הם טיפה כבדות .אבל שווה קניה במחיר. ;)
|
חזרה לפורום |
|
|