הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/20/2007 8:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  בעד
נושא: בעד תאריך: 11/20/2007 8:26:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור

כבעלים לשעבר של HARO SHIFT R5 נהנתי מאוד מהאופניים.
היתרון שלהם הוא פשטות הציר האחורי,שיחסוך בטיפולים העתיד.
יעילות הדיווש נהדרת.הם מסיביות .הם טיפה כבדות .אבל שווה קניה במחיר. ;)


חזרה לפורום