נושא: שלום... תאריך: 11/20/2007 9:52:00 PM
מחבר/ת: אסף פרירייד
הבנתי שאתה מחפש אופניים בתקציב של עד 5000... תראה יש לי אופני שיכוך מלא של הארו x1: המפרט:הילוכים פול דאור 24... ברקסים של הייז... בולם אחורי-פיפט אלמנט 200 m``m בולם קדמי-מרזוקי 120 m``m שיפטרים-alivio ישנם גם הרבה חלקים חדשים: דיסק קדמי,ציר מרכזי של רייס פייס, גאנט אחורי,רפידות ברקסים, ספידומטר... קיצר גם אופניים שתקנה ב4 לא יהיו ברמה כזאת... אם אתה מעוניין דבר איתי ב:0547556579 מחיר סופי 2200... :suss:
|