הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/21/2007 7:47:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף עם תוכן  מידה סמול
נושא: מידה סמול תאריך: 11/21/2007 7:47:00 AM
מחבר/ת: אסף

אני 1.78 ורוכב על הארו X6 2007 מידה מדיום 18´. להארו בסדרה הזו מידות גדולות, כך שגם סמול היה מתאים לי. תעשה הערכה לפי הגובה שלך. גם, באופני פרירייד, עדיף מידת שילדה מעט קטנה, על מנת לשלוט היטב באופניים בירידות טכניות, ובמעברים קשים. הבולמים בעלי המהלך הגבוה וחלקי קוקפיט מתאימים יוצרים את המרווח הנחוץ והנוחות. אבל אין תחליף לרכיבת נסיון.


חזרה לפורום