הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/21/2007 10:08:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי פרץ עם תוכן  בלמים לא טובים
נושא: בלמים לא טובים תאריך: 11/21/2007 10:08:00 AM
מחבר/ת: שי פרץ

שלום יש לי אופני GT IDRIVE 5.4
בלמי דיסק הידראולים של TEKTRO auriga
הבלימים לא בולמים טוב בכלל ונדרש הרבה כוח בירידות כדי לבלום
בעבר הרפידות התלכלכו בשמן אך החלפתי את הרפידות הקדמיות
וכן ניקיתי את הדיסק באציטון
אך עדיין הבעיה לא נפתרה-מישהו יכול לעזור לי? :confused:


חזרה לפורום