נושא: בלמים לא טובים תאריך: 11/21/2007 10:08:00 AM
מחבר/ת: שי פרץ
שלום יש לי אופני GT IDRIVE 5.4 בלמי דיסק הידראולים של TEKTRO auriga הבלימים לא בולמים טוב בכלל ונדרש הרבה כוח בירידות כדי לבלום בעבר הרפידות התלכלכו בשמן אך החלפתי את הרפידות הקדמיות וכן ניקיתי את הדיסק באציטון אך עדיין הבעיה לא נפתרה-מישהו יכול לעזור לי? :confused:
|