טקסט הודעת פורום
11/21/2007 12:08:00 PM
נועם הלוי
הבדל בין X2 ל X6
נושא:
הבדל בין X2 ל X6
תאריך:
11/21/2007 12:08:00 PM
מחבר/ת:
נועם הלוי
אני לא כל כך מוצא הבדל או שינוי בשילדה אז מה ההבדל בניהם?
יש לי X2 שנת 2005 מידה S ונראה לי שהם אחד לאחד כמו הX6
אז מה הקטע?
חזרה לפורום