הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/21/2007 12:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נועם הלוי עם תוכן  הבדל בין X2 ל X6
נושא: הבדל בין X2 ל X6 תאריך: 11/21/2007 12:08:00 PM
מחבר/ת: נועם הלוי

אני לא כל כך מוצא הבדל או שינוי בשילדה אז מה ההבדל בניהם?
יש לי X2 שנת 2005 מידה S ונראה לי שהם אחד לאחד כמו הX6
אז מה הקטע?


חזרה לפורום