טקסט הודעת פורום
11/22/2007 11:28:00 AM
ששון ושמחה
במצמן שילת...
נושא:
במצמן שילת...
תאריך:
11/22/2007 11:28:00 AM
מחבר/ת:
ששון ושמחה
שילמתי 350 ש"ח לטיפול תקופתי במזלג פוקס. מאוד ממליץ לא להתקרב לשם שוב!!!
לקח להם 3 שבועות
חזרה לפורום