הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/22/2007 9:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר ח. עם תוכן  אם כבר הייתי הולך על GT Aggressor 2008 בתקציב הזה
נושא: אם כבר הייתי הולך על GT Aggressor 2008 בתקציב הזה תאריך: 11/22/2007 9:29:00 PM
מחבר/ת: שחר ח.

אבל אני חושב שכדי ליהנות באמת צריך לפחות 2000 ש"ח.
במחיר כזה אפשר אולי לקנות יד שניה אבל צריך לדעת לקנות יד שניה וזה משהו שלמתחילים יהיה קשה.



חזרה לפורום