טקסט הודעת פורום
| 11/22/2007 9:29:00 PM |
|
נושא: אם כבר הייתי הולך על GT Aggressor 2008 בתקציב הזה תאריך: 11/22/2007 9:29:00 PM
מחבר/ת: שחר ח.
אבל אני חושב שכדי ליהנות באמת צריך לפחות 2000 ש"ח. במחיר כזה אפשר אולי לקנות יד שניה אבל צריך לדעת לקנות יד שניה וזה משהו שלמתחילים יהיה קשה.
|
חזרה לפורום |
|
|