הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/23/2007 11:56:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  doron gera עם תוכן  כמה מכם רוכבים עם מגיני בוץ ?
נושא: כמה מכם רוכבים עם מגיני בוץ ? תאריך: 11/23/2007 11:56:00 AM
מחבר/ת: doron gera

שווה לשים?
( חוץ מזה שזה מזה מכער :cool: )


חזרה לפורום