נושא: אבד ועדיין לא נמצא ספידומטר cateye תאריך: 11/24/2007 6:52:00 PM
מחבר/ת: נעם הררי
הי אבד לי ספידומטר cateye-velo8. כנראה שנפל לי מהתיק רכיבה באזור פארק קנדה או ביער בן שמן. העיניין הוא שאני לא רוכב איתו תמיד, כך ששמתי לב להעלמותו רק לאחר שבוע ולא מיד ומאז ביקרי במקומות הנ"ל. אודה למוצא הישר. נעם הררי. 0523501623
|