טקסט הודעת פורום
11/25/2007 12:44:00 AM
אסף.. לא בשבת
תגידו מישהו מבין במידות של כביש?
נושא:
תגידו מישהו מבין במידות של כביש?
תאריך:
11/25/2007 12:44:00 AM
מחבר/ת:
אסף.. לא בשבת
אני 1.70 רוכב על 18" או 17.5 שזה M באופני הרים.
כמה זה בכביש? צריך להיות משהו בסביבות 50cm לא?!
חזרה לפורום