הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/25/2007 7:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ששון ושמחה עם תוכן  לא כל כך
נושא: לא כל כך תאריך: 11/25/2007 7:48:00 AM
מחבר/ת: ששון ושמחה

לפני כשנה חיפשתי חנויות בבנקוק. מה שמצאתי היה מאוד יקר (דומה למחירים שבארץ ואפילו קצת יותר) או זבל מזובל שנמכר מאוד בזול



חזרה לפורום