טקסט הודעת פורום
11/25/2007 7:48:00 AM
ששון ושמחה
לא כל כך
נושא:
לא כל כך
תאריך:
11/25/2007 7:48:00 AM
מחבר/ת:
ששון ושמחה
לפני כשנה חיפשתי חנויות בבנקוק. מה שמצאתי היה מאוד יקר (דומה למחירים שבארץ ואפילו קצת יותר) או זבל מזובל שנמכר מאוד בזול
חזרה לפורום