נושא: בולם Exr Race של Marzocchi תאריך: 11/25/2007 10:49:00 AM
מחבר/ת: טל בן חור
שלום! זה הנושא הראשון שאני כותב לאתר הרים !
אז ככה , אני חושב לקנות מונגוס פיירבול , אני לא יודע מהו הציר ואני רוצה להרכיב להם בולם אחר במקום מה שאמור להיות (בכללי מותקן עליהם Suntour ) . אני לא יודע מה הציר שלהם וכל זה... לכן אני לשאלתי : 1 . אם מישהו מכיר את האופניים , אז שיגיב להודעה . 2 . האם בולם Exr Race יוכ (אולי ) להיכנס אליו והם הבולם עצמו מתאים לאורבן ודירט??? :)
|