נושא: הנסיון שלי מוגבל יחסית תאריך: 11/25/2007 12:19:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
התחלתי את דרכי עם "הסט של גרופי" - זוג מגיני מרפק/אמה + זוג מגיני ברך/שוק: http://www.pbike.co.il/product_info.php?cPath=69_87&products_id=261
שאכן מגן, אבל לא נוח, לא עמיד, וגם לא ממש יושב במקום. את מגיני היד הצלחתי, בעזרת עצות מחברים, לקמבן שישבו בצורה סבירה, וכמעט לא יזוזו. את מגיני הרגל השלכתי לאחר שהרצועות התפוררו, וקניתי במקומם מגיני FR של RockGarden. http://www.rockgardn.com/items/body-armor/landing-zone-knee-shin-guards-lz-knee-shin-detail.htm?1=1&menu=armor
למרות שאלה המגינים היותר אגרסיביים שלהם, הם היו לי נוחים יותר מהדגם ה"קל", ואני מדווש איתם ללא שום בעיה כבר מעל לשנה. הם נוחים גם לדיווש, מאווררים במידה סבירה, ולא זזים מהמקום. מומלץ מאוד. אני קניתי דרך אתר הרים, אבל לא מצאתי אותם שם. כדאי לברר מתי מגיע משלוח.
בהצלחה
|