נושא: מרידה 580 אלומניום מידה 18 fnv היא שווה היום ? תאריך: 11/25/2007 10:32:00 PM
מחבר/ת: רום סיונוב
שלום רכשתי היום מרידה 580 במחיר זנותי
השאלה מה הערך של הכלי הזה כיום
ועוד נקודה קטנה יש על האופניים בולם RST פשוט אבל יש לו חופש לא בציר אלה ..
בבולם עצמו מה אפשר לעשות בשביל לבטלו
ולא אין לי עכשיו כסף להוציא על בולם חדש! כן אני יודע שמה שיש לי זה חרא אבל זה מה שיש ! תודה לכולם :p :rating:
|