הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/26/2007 7:27:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מה עושים עכשו או מה עושים באמצע הרכיבה?....
נושא: מה עושים עכשו או מה עושים באמצע הרכיבה?.... תאריך: 11/26/2007 7:27:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

באמצע הרכיבה - מכוונים בעזרת הגובלים את המעביר להילוך אמצעי(4/5), וממשיכים לרכוב תוך העברת הילוכים במעביר הקדי בלבד.


אחרי הרכיבה - קונים כבל הילוכים, מוציאים את הקרוע בעדינות, משחילים את החדש, מכוונים הילוכים.
הילכות כיוון הילוכים בקישור שלהלן:
http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=346

בהצלחה


חזרה לפורום