נושא: מה עושים עכשו או מה עושים באמצע הרכיבה?.... תאריך: 11/26/2007 7:27:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
באמצע הרכיבה - מכוונים בעזרת הגובלים את המעביר להילוך אמצעי(4/5), וממשיכים לרכוב תוך העברת הילוכים במעביר הקדי בלבד.
אחרי הרכיבה - קונים כבל הילוכים, מוציאים את הקרוע בעדינות, משחילים את החדש, מכוונים הילוכים. הילכות כיוון הילוכים בקישור שלהלן: http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=346
בהצלחה
|