נושא: תגובתה של ירדן גולן - רוכבת IWCC תאריך: 11/26/2007 2:27:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--
נראה לי שהנקודה הכי חשובה היא שבגילאים צעירים, במיוחד שמדובר בקבוצה של כמה חבר´ה שמתאמנים יחד, אפשר להפיק המון מאימון מחוץ לחדר כושר ופשוט אין צורך באימון בתוך חדר כושר.
אין ספק שאפשר להפיק מאימון מחזורי המון ולפעמים הרבה יותר מאימון בחדר כושר. השאלה היא אם באמת יש את התנאים המתאימים.
כשהייתי בנוער והייתה לנו קבוצה יחסית גדולה שאיפשרה ביצוע של אימונים מחוץ לחדר הכושר הייתי מסיימת אימון וכמעט ולא יכולתי לעמוד על הרגליים, בלי הגזמה. אין לי ספק שהאימונים האלה היו מעולים גם להעלאת הכושר וגם למניעת פציעות( עד היום).
היום פשוט אין לי את האופציה הזאת (אולי יש לי פעם בשבוע...) אז אני הולכת לחדר כושר. חוץ מזה שבעילית, אין מה לעשות אבל חייבים את העבודה הספציפית על השרירים וזה כבר לא מה שהיה בנוער.
לדעתי, בנוער ובעיקר בארץ, אין טעם להכנס לחדר כושר אלא אם כן רוצים לספר לחבר´ה... ;)
ירדן גולן רוכבת בקבוצת TARGETTRAINIG בארה"ב (כרגע נמצאת בחופשת מולדת בארץ)
|