נושא: דעה אישית תאריך: 11/26/2007 10:34:00 PM
מחבר/ת: רומן ל
אם אני לא טועה אופניים הנ"ל חדשות, עולות בסביבות 2500 ש"ח- נכון? אז ככה, האמת שאני מכיר עם הדגם ויכול להגיד שאופניים קלות יחסית ביחס לאבזור. בולם קידמי נחמד+ (קל משקל ועושה טוב את העבודה), אך הוא לא בנוי לקפיצות ודרופים גדולים (מטר+). בולם אחורי חרתא- הוא כבד, קטן ויש לך בובינג - לא תורם בעליות. דיסקים מכאניים פשוטים אבל בשביל טיולים יעשו את העבודה.
תסתכל ס"ה הכול האופניים נחשבים "מדבקה", מצד שני גוף אלומיניום באיכות טובה יחסית, ולדעתי אופניים יוכלו לשרת אותך בכיף בנסיעות בתוך העיר, בשבילים לבנים ובטיולים רגועים- אם זה מתאים לך לך אליהם. אם אתה רוצה משהו יותר אגרסיבי שיתאים להתעוללות , אני אישית אמליץ לך על דגם הבא: http://www.rosen-meents.co.il/?CategoryID=279&ArticleID=428&Page=1 יש להם שילדה מסיבית, מהלך אחורי 62-112 מ"מ ומקדימה 100 מ"מ. אופניים די כבדות ועם מפרט בסיסי, אבל אתה תוכל לקפוץ איתם (מטר בכיף- זה מניסיון יותר לא ניסיתי), והן גם באותו מחיר אם אני לא טועה כמו JEEPֱ
בכל מקרה ממליץ לבדוק כמה דגמים שונים ורק אז לבחור מה שאתה יותר אוהב, ומה שיותר נוח לך!
יום טוב ובהצלחה
|