הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/27/2007 12:20:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מקס דולגודבורוב עם תוכן  GEAX LOBO LOCO
נושא: GEAX LOBO LOCO תאריך: 11/27/2007 12:20:00 AM
מחבר/ת: מקס דולגודבורוב

קניתי את הצמיג הנ"ל במחיר מציעה, ואכשיו אנ שואל האם זה צמיג טוב? ממה שאני מיתרשם יש לו אחיזה מצוינת על יבש...


חזרה לפורום