טקסט הודעת פורום
11/27/2007 12:20:00 AM
מקס דולגודבורוב
GEAX LOBO LOCO
נושא:
GEAX LOBO LOCO
תאריך:
11/27/2007 12:20:00 AM
מחבר/ת:
מקס דולגודבורוב
קניתי את הצמיג הנ"ל במחיר מציעה, ואכשיו אנ שואל האם זה צמיג טוב? ממה שאני מיתרשם יש לו אחיזה מצוינת על יבש...
חזרה לפורום