נושא: פגרה היא מצב של מנוחה לנפש. תאריך: 11/27/2007 12:26:00 AM
מחבר/ת: גדי ענבי
אלעד פלטין היקר: בתור מאמן מוסמך אתה בטח יודע שמה שטוב לרוכב אחד אינו בהכרח טוב גם לאחר. וכך גם בנושא הפגרה. האחד צריך לרוץ, לשיר, לשחות ולכתוב ספרים, כדי לחדש את מאגרי גופו והשני צריך לשמור על הכושר בעצימות נמוכה מאותה סיבה. אם הראשון לא יעשה הכל כדי לרומם את נפשו ולחזק את מאגרי גופו, גם 4 שבעות נוספים לא יעזרו לו כדי להתפתח מעבר ליכולתו בעונה שעברה. כדי להיות רוכב/מאמן טוב צריך הרבה יותר, מקריאת ספרים או ציטוט אימרות של אלופים.
|