נושא: כן לדעתי עדיף את המונגוס תאריך: 11/27/2007 10:59:00 AM
מחבר/ת: רומן ל
כי חברה מוכרת וידוע בתחום האופניים, שילדה חזקה (ביחס לשילדת ג´יפ- בגלל זה היא קצת יותר כבדה), יש גם 5 שנים אחריות על השילדה ככה שיהיה לך הרבה זמן ראש שקט! וכמו שאמרתי מניסיון (יש לי דגם ELITE ולא COMP, אבל שילדות שלהם זהות) האופניים נותנות תמורה מלאה למחיר שלהן!
בהצלחה
|