טקסט הודעת פורום
11/27/2007 5:46:00 PM
יוסי סעדה
אפיק בדיוק כאלה מונגוס יש לי השחורות הם הכי טובות
נושא:
אפיק בדיוק כאלה מונגוס יש לי השחורות הם הכי טובות
תאריך:
11/27/2007 5:46:00 PM
מחבר/ת:
יוסי סעדה
אלו המונגוס שיש לי אני ממליץ לכולם, אחלה אופניים ! :D
חזרה לפורום