נושא: כבר שנים לא נסעתי עם AX, אבל תאריך: 11/28/2007 6:55:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
המנשא האחורי לא צריך להיות על החלון. במכוניות שבהן יש חפיפה ברורה של החלון עם המסגרת אפשר, אכן, להשעין את המנשא על החלון (כביכול), בזמן שלמעשה הוא נשען על מסגרת המתכת.
אבל אפשר למצוא נקודות עיגון שאינן חופפות לחלון עצמו. מכיון שאין לי AX תחת היד לא אוכל לתת נקודות מדוייקות, אבל תוכל בעצמך למצוא נקודות שיתאימו. כבר הרכבתי מנשאים על מכוניות שונות, ותמיד הצלחתי להסתדר בסוף כך שהמנשא נשען במקומות בטוחים.
בהצלחה
|