הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/28/2007 8:29:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  gaby freud עם תוכן  ריצה ואופניים
נושא: ריצה ואופניים תאריך: 11/28/2007 8:29:00 AM
מחבר/ת: gaby freud

שלום לכולם!!
האים שילוב של פעמיים ריצה ופעמיים רכיבה בשבוע הוא שילוב טוב שבסופו של דבר יתרום לשיפור הכושר שלי? הכוונה לכושר רכיבה!
גבי


חזרה לפורום