טקסט הודעת פורום
| 11/28/2007 8:29:00 AM |
|
נושא: ריצה ואופניים תאריך: 11/28/2007 8:29:00 AM
מחבר/ת: gaby freud
שלום לכולם!! האים שילוב של פעמיים ריצה ופעמיים רכיבה בשבוע הוא שילוב טוב שבסופו של דבר יתרום לשיפור הכושר שלי? הכוונה לכושר רכיבה! גבי
|
חזרה לפורום |
|
|