טקסט הודעת פורום
11/28/2007 9:38:00 AM
שי גלעד
בולם
נושא:
בולם
תאריך:
11/28/2007 9:38:00 AM
מחבר/ת:
שי גלעד
שלום יש לי da bomb spotnik האם אפשר לשים להם בולם 150 ממ? הבולם הוא drop off 2
חזרה לפורום