הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/28/2007 9:38:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי גלעד עם תוכן  בולם
נושא: בולם תאריך: 11/28/2007 9:38:00 AM
מחבר/ת: שי גלעד

שלום יש לי da bomb spotnik האם אפשר לשים להם בולם 150 ממ? הבולם הוא drop off 2


חזרה לפורום