נושא: לי היה SCHWINN ROCKET 06 תאריך: 11/28/2007 7:14:00 PM
מחבר/ת: איתי 360
הם מצוינות. המעביר שלהם (SRAM) מצויין וקל להעברה. בולם קידמי הכי טוב (כמובן שהוא מצויין בתמורה למחיר שלו). אח שלי גם רצה ליקנות אופניים בסכום כזה והמוכר המליץ לו על SCHWINN ROCKET 06. הוא אמר שכל המפרט של ה- MONGOOSE OTERO COMP 07 הוא בסיסי. יש שם מעצורי דיסק מכאנים (עדיף מעצורי V - BRAKE אלא אם אתה רוצה לנסוע גם בבוץ - זה היתרון היחידי במעצורי דיסק).
בשורה התחתונה אני ממליץ את ה- SCHWINN ROCKET 06.
|