טקסט הודעת פורום
| 11/28/2007 10:08:00 PM |
|
נושא: פריילוף בנאבה אחורית תאריך: 11/28/2007 10:08:00 PM
מחבר/ת: אביב להט
הפריילוף בנאבה האחורית שלי על סף מוות. אני חייב להחליף אותו. הנאבה היא של שימאנו מדגם דיאור דיסק. יש אפשרות להרכיב עליו פריילוף אחר רועש יותר? או לדוגמא פריילוף של נאבה של אופני כביש? תודה לכל העוזרים
|
חזרה לפורום |
|
|