טקסט הודעת פורום
11/29/2007 9:04:00 PM
לואי עיסא
האם אתם ממליצים על HARO X6???????!!!!!!!!!!!!
נושא:
האם אתם ממליצים על HARO X6???????!!!!!!!!!!!!
תאריך:
11/29/2007 9:04:00 PM
מחבר/ת:
לואי עיסא
שלום
אני הולך לקנות את הדגם הזה ומאוד מאוד מתלבט
עזרתכם בבקשה
חזרה לפורום