הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/29/2007 9:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לואי עיסא עם תוכן  האם אתם ממליצים על HARO X6???????!!!!!!!!!!!!
נושא: האם אתם ממליצים על HARO X6???????!!!!!!!!!!!! תאריך: 11/29/2007 9:04:00 PM
מחבר/ת: לואי עיסא

שלום
אני הולך לקנות את הדגם הזה ומאוד מאוד מתלבט
עזרתכם בבקשה



חזרה לפורום