הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/29/2007 10:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בני בן יאיר עם תוכן  מחפש חוות דעת על הטרק 08 עם השלדה החדשה ABP
נושא: מחפש חוות דעת על הטרק 08 עם השלדה החדשה ABP תאריך: 11/29/2007 10:00:00 PM
מחבר/ת: בני בן יאיר

האם זה משהו באמת טוב?


חזרה לפורום